Persbericht: Vanaf 1 februari is Björn Huiskamp het sales team van ekz benelux komen versterken als Sales Manager Benelux.

Woerden, februari 2023

Met ingang van 1 februari 2023 is het sales team van ekz benelux uitgebreid met Bjorn Huiskamp. Björn zal samen met Jos van Zundert de snel groeiende klantenkring gaan bedienen.

Marc de Lange, directeur ekz benelux zegt: “We zijn geweldig blij dat Björn ons team is komen versterken. Met zijn jarenlange ervaring in de markt voor bibliotheken en RFID, vanuit zijn verleden bij Nedap Library Solutions, is  hij de juiste man op de juiste plaats.”

Björn Huiskamp vult aan: “Ik ken de organisatie van ekz benelux natuurlijk vanuit mijn tijd bij Nedap. Het is een prachtige uitdaging om samen met Marc, Jos en alle collega’s van ekz benelux de verdere groei vorm te geven. Ik zal me richten op de klanten in Midden- en Noord-Nederland, als ook naar de exportmarkten.”

Jos van Zundert, sales manager is blij met de uitbreiding: “Het is mooi dat we naast de focus op onze bestaande klanten, nu nog meer aandacht kunnen hebben voor nieuwe klanten. De afgelopen 2 jaar hebben we heel hard aan de uitbreiding van onze klantenkring en productportfolio gewerkt. Björn gaat hier zeker een positieve bijdrage aan leveren.”

Het bedrijf geeft hiermee verdere invulling aan het meerjarenplan voor de Benelux. Zo zijn er nog een flink aantal nieuwe initiatieven in voorbereiding welke het mantra ‘Samen innoveren!’ verder zullen vormgeven. In de loop van dit jaar zal hier meer over bekend worden gemaakt.

ekz benelux
Geef hier je email adres in en klik op aanmelden